Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

La final de 2015… despre 2015


Ei bine, 2015 a fost cu siguranta un an luuung… si de neuitat. Cu bune si cu rele, pot spune ca in sfarsit se termina.

A inceput cu depresii (implinirea varstei de 27 de ani :)) ), apoi o plimbare frumoasa in mini-vacanta de 1 Mai, apoi un accident urat al sotului in luna mai… apoi cateva luni de “blackout”, alte depresii, chinuri, reveniri, incercari de a reconstrui o viata… Acum, la final, pot sa spun ca sunt bine (ceva mai bine), sunt poate ceva mai matura, insa mai puternica in acelasi timp.

Am (re)descoperit ca imi place (mai mult ca niciodata) sa gatesc (si sa mananc) si am inceput sa duc (iar) o lupta asidua cu kilogramele ce se acumuleaza nemiloase cu fiecare “pofta” satisfacuta. Nu sunt inca disperata, dar ma indrept catre acolo :)))

Ma straduiesc sa renunt la fumat (cam mult spus straduiesc atata timp cat nu prea fac nimic). Am zis ca poate reduc tigarile doar la cea de la cafeaua de dimineata.

Ma pregatesc de sarbatorile de iarna, de sarmale si salata, de brad, de plecari. Imi doresc sa ii scriu o scrisoare Mosului (banal si pueril, nu?), insa nu as putea sa fiu sincera in ea :))) Prefer sa spun ca imi doresc de la el (si de la anul de vine) sa fiu sanatoasa. Mai puternica, mai implinita, mai copilaroasa. Imi doresc mai multe plimbari cu mobra (v-am spus ca am motor, nu??), mai multe relaxari, mai multe clipe de liniste. Poate un mers in club ca a trecut ceva vreme… In rest… nimic special.

In general, la sfarsitul fiecarui an din viata mea am repetat cu incredere “a fost un an bun”. De data asta sustin cu convingere ca a fost cel mai dezastruos an pentru mine si abia astept sa se termine. Inceputul lui 2016 il vad ca un aducator de forte proaspete si idei noi, impliniri, zambete.

2016-new-year-ss-1920

17/12/2015 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

