Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Lumea si ale ei relatii


Privesc in jurul meu si ma minunez cand vad cat de ciudati sunt oamenii… Am prieteni si prietene singuri / singure si nu ii pot combina sub nici o forma pentru ca nu se potrivesc. Ei ma intreaba daca am si eu vreo prietena disponibila “ca vreau si eu sa ma insor”, iar ele se vaita la mine ca s-ar duce in club, dar n-au cu cine (asta inseamna ca nu are cine sa le plateasca consumatia si sa saliveze toata noaptea cu ochii la ele).

Mai acum ceva vreme vorbeam cu o amica si o sfatuiam, ca tot omu’, deh, sa invete si ea sa faca ceva de mancare… sa bage un aspiator… sa foloseasca o masina de spalat. M-a adus in faza in care sa ma simt post ca “am o mentalitate invechita” si ca vreau “sa stea sluga” la picioarele vreunui fraier.

M-am simtit oarecum ciudat o perioada… ma gandeam ca, intradevar, sunt eu gresita. Apoi m-a lovit: de ce? De ce sa ma simt vinovata? Sotul meu isi gaseste hainele curate, calcate si aranjate, casa curata, mancarea il asteapta calda pe masa… De ce sa ma simt vinovata ca il fac  fericit si cu altceva decat cu frumusetea mea divina? :))

Ideea este ca mi se pare ciudat ca femeile din “vremile” noastre se asteapta sa fie iubite si respectate doar pentru ca… ce? Ca stiu sa isi asorteze rochitele la pantofi? (eu nu ma pricep la asta…). Ca stiu sa se macheze frumos in functie de evenimentul la care merg? Ca sunt ele niste zeite ale Olimpului si li se cuvine? Bai… frumoasa oi fi… dar ajungi la 70 de ani sa se trezeasca omul ala langa tine (daca ai noroc ) si ai doua optiuni:

1. sa se uite la tine si sa se intrebe de ce? (nu vei mai arata ca la 20-25 de ani, oricat de mult iti place sa negi asta);

2. sa se uite la tine si sa zambeasca la gandul ca are langa el femeia care l-a iubit si a avut grija de el de-a lungul vietii lui. Iar asta mie mi se pare de nepretuit.

Este adevarat ca proverbul “dragostea trece prin stomac” este invechit. Insa asta nu inseamna ca trebuie sa fi proasta… Sa astepti ca el sa munceasca, sa te intretina, sa iti faca toate poftele, sa te aprecieze, sa te iubeasca si asta pentru ca… esti tu si atat. Si el are nevoie de apreciere si de iubire, iar sentimentul de multumire pe care il primesc de fiecare data cand sotul meu se intoarce acasa… Imi aminteste cat de mult il iubesc si cat de tare imi doresc sa am grija de el. Sa calc, sa spal, sa gatesc, sa fac curat… Chiar daca asta ma face sa fiu “invechita”… Macar sunt apreciata.

Si asta v-o spune o fata care a fost ceruta in casatorie dupa 1 an, nu dupa 10…🙂 Poate ca dragostea nu trece prin stomac, dar sufletul se cucereste cu caldura si grija🙂

Asa ca nu ma simt invechita… ma simt norocoasa. Norocoasa sa fiu speciala. Iubita. Apreciata. Si rasplatita cu gesturi calzi si iubitoare.

Incercati. Nu cred ca o sa va para rau.

 

28/03/2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

