Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Alte complicatiuni


Astazi sunt fericita! Din doua motive:

1. Mi-am innoit masinuca cu o pereche de discuri si placute de frana! (ieeei!)

2. Am ajuns (iar si nepremeditat) la dentist. Si am descoperit ca sunt o natie de femeie data dracu. Cu o dantura si mai si. Si sunt fericita, ce naiba! Dupa prima extractie de premolar stanga, am facut infectie, am fost la dentist, s-a rezolvat (resturi alimentare). Astazi am ajuns iar la doamna dr, la 3 saptamani fix de la a doua extractie (premolar dreapta). Tot cu infectie! Dupa 3 saptamani!!! Inexplicabil… Mneah… iar anestezie (si nu stiu de ce, dar e mai dureroasa pe partea dreapta decat pe stanga, probabil sunt mai sensibila), iar curatat, iar antiinflamatoare si, de data asta, si antibiotice…

Oameni buni… ascultati bine la un om prost, ca sa nu calcati pe de laturi ca el… Puneti mana si mergeti la dentist ca nu e nici o scofala… Nu asteptati ca mine sa ajungeti la extractii si alte tratamente, ca nu merita. Pentru frica de freza si de dentist, am platit cu doi premolari in locul carora voi pune punte dentara, voi suporta cate 2-3 cuatari si plombari pe sedinta…
Cine are urechi sa auda, iar cui ii este frica sa isi bage picioru’ in ea si sa se gandeasca ca frica e o optiune, o alegere… Mai devreme sau mai tarziu tot ajungi acolo si, daca mai devreme nu simti nimic, mai tarziu va fi dureros…

Trag sperante ca altii vor invata din prostiile mele🙂

V-as pupa, da’ nu pot ca am gura umflata pe dreapta :))) Va salut si atat de data asta :))

Mouth checkup

03/03/2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

