Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Complicatii si complicatiuni…


Trecut-au cateva zile… in care s-au intamplat diverse, bune, rele si nule.

Bune: activitatea (mea) politica a suferit imbunatatiri… Am reusit sa iau parte la cateva evenimente frumoase si m-am simtit oarecum fericita. Nu tare. It’s a high ladder to climb…

Rele: povestea mea cu dentistul pentru un corp fericit in timpul unei eventuale sarcini a luat-o razna. De la “mai ai o mase de minte de scos si cateva de plombat”, am ajuns la “mai ai 4 masele de minte de scos si cateva de plombat”. Datorita ultimei extractii, de saptamana trecuta, nervii celorlalti dinti au luat-o razna si pana mai ieri am avut de suferit… Deh, sunt o tipa nervoasa in general… Normal zilele astea trebuia sa imi fac programare la dentist sa mai rezolv din probleme, insa nici nu stiu pentru ce sa ma duc: extractii, plombe…? To be continued…

Nule (cu iz pozitiv): Am inceput sa joc din ce in ce mai bine LoL :))) Joking. Mi-am gasit job. Mda… si nu-l mai vreau… Ani de zile mi-am dorit sa lucrez in vanzari (asta dupa vreo 6 ani de birou). Dupa aceea, alti ani de zile mi-am dorit sa lucrez in vanzari in pharma. Sa am masina, laptop, telefon, sa ma duc in stanga si in dreapta, ce sa mai? Sa ma agit, cum imi place mie. Lesne de inteles ca acum ceva vreme am renuntat sa imi mai doresc job. Am propriul magazin, propriul program, ganduri de copilareala (nu a mea)… Va dati seama? Acum cateva zile mi s-a oferit sansa (nu job-ul, doar sansa) sa ma duc la interviu la o firma ca sa obtin ceea ce visam pana mai acu’ oleaca de vreme… Mnah… Nu stiu ce sa fac…

Momentan am terminat de gatit ciorbita de fasole si ma joc LoL in asteptarea sotului. Cum ce LoL? Nu v-am zis? Am urat intotdeauna jocurile de strategie si de vreo luna, ce sa vezi? Joc League of Legends in draci :)))

Mno bine… mai vorbim… cat despre dentist si job… daca aveti idei sau sfaturi… nu le tineti pentru voi, ca nu ramaneti fara daca le impartasiti🙂

25/02/2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

