Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Wow


Buna dimineata!!

Cata vreme a trecut de cand am lasat blogul in paragina… Deh. Facebook. Toata ziua sunt pe Facebook, eu care prin 2010 ii injuram de mama focului pe Mark Z & Team. Asta e. Lumea a evoluat. Tehnologia a evoluat. Te adaptezi din mers. M-am invatat sa vad acolo tot ce fac prietenii mei (e ca si cum ai citi ziarul, dar nu despre celebritati).

In alta ordine de idei, de ceva vreme m-au apucat gandurile despre copii. Tare rau. Daca pe la 20 de ani ziceam ca eu nu o sa vreau niciodata copii pentru ca sunt ca niste monstruleti mici care te tortureaza cate putin in fiecare zi si noapte… Acum am ajuns sa imi doresc. Atat de tare incat mi-am invins frica de dentist si am inceput sa ma pregatesc. Pana acum am deja doua extractii (una recenta, de ieri), iar de saptamana viitoare incep asfaltarea (aka plombarea). Sunt totusi intr-o oarecare incurcatura cu facultatea. Mai am un an si jumatate si ma gandesc ca nu pot face un bebe din cauza ei… Ar trebui sa astept sa o termin, dar nu prea vreau sa mai astept. Si eu stiu treaba cu “faci lucrurile atunci cand te simti pregatit”. E cam sucita.

Heh, in mare asa, m-am hotarat sa reincep sa postez pe blog. Intr-un mod ciudat, mi-e dor de un spatiu al meu in care sa aberez. Facebook e spatiul tuturor, ca la nebuni, la gramada🙂

O sa incerc sa scriu mai des. Acum sper eu sa am si ce. Taman ce am terminat cu sesiunea (sunt integralista! :P) si ma apuc de dentist si de politica. Ca sa fie bine, sa nu fie rau😉

O zi frumoasa va doresc!

Cafea-si-sare

18/02/2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

