Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Despre cainii nimanui…


Dragii mei “prieteni de pe Facebook”,

Cu unii dintre voi ma stiu de o viata…unii imi sunteti prieteni mai recenti, altii amici conjuncturali. In general toti imi stiti activitatea de pe Facebook – destul de rara si in general legata de “misiuni salvatoare” de catei si nu numai.
De cateva zile asist oripilata la tot felul de indemnuri vindicative, total oximoronice cu definirea omului ca “fiinta superioara, inzestrata cu ratiune”… Traiesc intr-o societate bolnava de ura, printre niste oameni care se comporta mai rau ca in jungla. In prima faza m-am revoltat, apoi am preferat sa ignor si sa nu mai intru in polemici, pentru ca oricum nu duceau nicaieri… si sa incerc sa ma resemnez.

Dar mi-am dat seama ca ar fi o mare lasitate, care nu ma defineste.
Si pentru ca m-am saturat de cei care isi posteaza indemnuri criminale (da, fix criminale); si pentru ca ar fi total deplasat sa nu imi exprim clar punctul de vedere, dat fiind background-ul de pana acum, m-am hotarat sa scriu.

Si tinand cont ca este profilul meu personal de Facebook, am rugamintea ca toti cei care veti vrea sa dati cu pietre…sa ma injurati si sa va expuneti plenar parerea PRO tiranie si barbarii, ca si comment la postarea mea, sa va abtineti sau sa aveti decenta sa imi dati un simplu “unfriend”: eficient si constructiv. Nu vreau sa va aud parerile, nu pe pagina mea de Fb, pentru ca nici eu nu m-am exprimat pe wall-urile voastre.

Si sa trec la subiect si sa ma prezint prin prisma “etichetelor” puse de “jurnaliste celebre”, grabite sa sustina solutia criminala din fata calculatorului lucios…acompaniate de o cafea buna, poate si o tigareta de calitate si multi neuroni prajiti.
Sunt vegetariana si nu omor niciun fel de vietate. Da, nicio musca, niciun tantar (deci puneti 2 bife, pana aici corespund, ma puteti numi iubitor de animale). Am adoptat 4 catei comunitari, pe toti pastrandu-i in casa si fireste, neabandonandu-i. (inca o bifa, pls). Nu mai tin minte numarul cateilor pe care i-am sterilizat din banii mei personali, nu ai vreunei asociatii. (inca o bifa, pls). Am dat spre adoptie alti 3 catei.
Fac voluntariat pentru animale din scoala generala.
Si fac voluntariat si pentru oameni – pentru o Fundatie celebra care sigur pana acum a salvat viata cel putin unui om drag voua, unei cunostinte…unui coleg.
De fiecare data aceste voluntariate au implicat multe salarii donate, multe nopti dedicate…multe conditii precare, pe care multi dintre voi nu si le imagineaza, sau poate le vad la televizor. Nu vreau sa-mi ridice nimeni statuie, n-am nevoie nici de aplaudaci, vreau doar sa setez frame-ul discutiei.
Iubesc cateii si iubesc si oamenii. Mai mult, pot spune cu mandrie ca am facut ceva pentru aceasta “comunitate”, nu doar am comentat de pe margine.
Pot vorbi in cunostinta de cauza si cu toata indreptatirea, pentru ca am fost in adaposturile mai multor ONG-uri, am fost si in cele de stat…ale primariilor. Am asistat la capturarea cainilor comunitari si la tratamentele care le sunt aplicate in adaposturile primariilor.

Si pe toate mamele suferinde si marcate de tragedia “copilului omorat”, v-as invita 5 miute intr-un astfel de adapost. V-as invita sa vedeti ce inseamna “euthanasia” pe care voi o sustineti cu inversunare, ca unica solutie viabila. Inseamna omorarea cainilor cu lopeti si topoare, inseamna sufocarea cainilor in saci, inseamna otravirea lor – deci omorarea lor in chinuri.
Nu va culcati linistite/linistiti noaptea, cu capul pe perna, crezand ca animalelor li se face o injectie si se rezolva problema. Sper ca nu mai aveti naivitatea de a crede asa ceva, traind in Romania. Acea substanta cu care cainii ar fi teoretic euthanasiati costa enorm. Banii alocati acestei proceduri intra in buzunarele celor pe care voi i-ati votat, a celor carora voi le cereti acum “ajutorul”.
Si tot pe voi, mamelor marcate de tragedie si pe ceilalti revoltati, va invit sa faceti vizite in aceste adaposturi cu copiii – si sa le explicati “normalitatea” acestor torturi, sadisme pe care le fac oamenii – fiinte morale, superioare.
Si asa poate veti creste “copiii de azi, criminalii de maine”.

Cereti cu ardoare referendum-ul ca sa va puteti legitima in glorie statutul de criminali. V-ati gandit cati bani sunt alocati acestui referendum? V-ati gandit ce s-ar putea face cu banii astia?
V-ati gandit cati caini ar putea fi sterilizati din acesti bani? Cate adaposturi s-ar putea face?
Veti spune ca sterilizarea este o ineptie – ca dovada: nu a functionat pana acum. Imediat va explic si asta. Nu a functionat pt ca nu au fost sterilizati cainii. Li s-a pus crotal in urechi, pentru a justifica de fapt cheltuirea banilor, dar ei nu au fost de fapt sterilizati. Oamenii in continuare isi abandoneaza cainii pe strazi. Sau ii lasa sa se inmulteasca in propriile curti apoi ii arunca in pungi pe la marginea orasului. Da, oamenii, fiinte rationale, superioare.
Si credeti ca euthanasierea este solutia? S-a mai implementat o data si nu a functionat – ce parere aveti de asta?
Sa omori efectul este cea mai mare stupizenie, sa elimini cauza, este singura solutie viabila.
Daca ar fi sterilizati, cainii comunitari ar mai trai in medie 4-5 ani (asta este durata lor medie de viata). In paralel, daca adoptiile ar creste, in foarte putin timp am avea o tara mult mai civilizata.
Exista zeci de proiecte propuse de ONG-uri (aveti habar de asa ceva? v-ati documentat ca sa vorbiti in cunostinta de cauza ?), strategii concrete, uitate in sertare de primari si primarii, respinse cu vehementa, pentru ca altfel nu s-ar mai putea imbogati politicienii care plang acum cu lacrimi de crocodil si asteapta jubiland verdictul, pentru a-si programa urmatoarele achizitii luxoase.

Am vazut ca faceti profilul iubitorilor de catei (comunitari, desigur, cei de rasa sunt altceva, ei sunt permisi). In ignoranta voastra sustineti ca este vorba de babe nebune care hranesc cainii din jurul blocurilor, sau femei frustrate, refulate, fara soti, prieteni si alte etichete selecte.
Desigur, e mult mai confortabil sa gandesti asa, decat sa gandesti ca tu, fiinta superioara, in nimicnicia ta, nu ai facut nimic in viata ta pentru a contribui cu ceva, orice, la solutionarea problemei. Nu te vei trezi nici acum, esti orbit de ura… Afla doar ca acesti iubitori de animale nu sunt nici autisti nici paria societatii. Sunt doar oameni cu suflet si cu mult mai multa responsabilitate si raspundere decat tine. Nu trebuie sa fii ca ei (nici n-ai avea cum), trebuie doar sa ai bunul simt sa nu mai faci afirmatii tendentioase la adresa lor. Si ar fi suficient.
Am vazut in ultimele zile o societate toxica, animata de o ura viscerala – oameni care blesteama, oameni cu educatie, pierduti in indemnuri criminale: nu mai am absolut nicio speranta ca tara asta se mai poate civiliza vreodata.
Suntem iremediabil pierduti.
Vedem o mass-media bolnava, stiri false, informatii denaturate.
Vedem oameni care ies in strada, uniti de idealul suprem: uciderea cu orice pret a tuturor cainilor.
Ma intreb cati dintre ei se considera credinciosi. Nu e intamplatoare sau fara legatura intrebarea…intr-o tara in care majoritatea populatiei se considera credincioasa, o tara in care cei mai multi bani sunt donati bisericilor, e foarte fireasca intrebarea.
Si atunci pe voi, credinciosilor, va intreb cine va da dreptul sa luati viata unei fiinte?
Cine va da dreptul sa fiti Judecatori Supremi?
Cine va da voua legitimiatea de a hotari asupra vietii altei fiinte?

Mergeti la biserica, aprindeti lumanari… si dup-aia pledati pentru crima.
Sau astea sunt un fel de penitente? Credeti ca va mai spala cineva/ceva pacatele?

Si mai am un mare mister: cand auziti de pedofili, criminali in serie, medici iresponsabili – copii morti in chiuri din cauza lor… atunci de ce nu va mai revoltati? De ce nu iesiti in strada sa cereti euthanasierea. Verificati statisticile, vedeti cati copii mor anual din cauza oamenilor, fiinte cu ratiune si cu vointa, care fac predemditat aceste lucruri. Apoi vedeti cati copii mor omorati de caini.

Mai auzeam justificari de genul: da, da’ mie mi-e frica de caini, nu vreau sa ii mai vad. Ok, dar de cei care-ti dau in cap pe strada nu iti e? De cei de “etnie minoritara” care “fac legea” in numeroase cartiere nu iti e? E civilizat sa nu poti merge noaptea pe strada pentru ca iti e frica de un alt semen de-al tau, capabil de violuri, crime si alte lucruri similare? De ce nu ii euthanasiem si pe-astia, ca nu mi-e clar?

Nu neg ca este o tragedie ce s-a intamplat. Sustin doar ca solutia nu este crima.

Astazi, in cartierul Titan, erau zeci de caini in agonie, cu spume la gura…Unii deja morti, altii isi dadeau duhul. Oamenii s-au gandit sa-si faca singuri “dreptate”, sa ii otraveasca, sa ii omoare in chinuri si asa se vor razbuna pe niste bieti catei care desigur, nu au nicio treaba cu copilul mort.
Ieri, alti semeni de-ai nostri au omorat cu bate un amarat de catel care statea de 10 ani la scara blocului unei amice. S-au mobilizat si de la inaltimea lor impozanta, niste barbati “bine” l-au lovit pe catel pana l-au linsat.
Si astia tot oameni, nu?

Asta este Romania secolului 21…asta este tara animata de ura, primitivism, dezinformata si scindata in 2 tabere: criminali si oameni.
In curand va veni si ziua in care se vor omori oamenii intre ei in masa, nu mai e mult…

 

By Andreea Lupu

13/09/2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

