Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Despre casatorie si subiecte “tabu”


Am citit cu interes acest articol si comentariile aferente acestuia. Sunt de-a dreptul impresionata de gandirea idioata a unor femei: “nu gatesc, nu calc, nu spal, am femeie angajata sa faca toate astea”. Ma intreb ce altceva trebuie sa mai faca femeia angajata ca sa suplineasca lipsa femeii responsabile cu care trebuia sa se insoare sotul ei… Nu este o rusine sa fi o femeie gospodina. DIn contra. De-a lungul timpului, singurele care s-au schimbat au fost femeile. Barbatii inca mai pastreaza in subconstient asteptarile pe care le aveau de la femei acum o suta de ani. Si nu vad de ce nu le-ar pastra. Eu nu consider ca femeia este “sclava” daca stie sa faca o ciorba, sa dea cu o matura (aka aspirator) si sa spele o rufa (aka sa foloseasca masina de spalat, ca acum nu se mai spala de mana ca pe vremuri). Haideti sa fim realisti: femeia isi face sotul fericit. Daca sotul este un om integru si nu vreun betiv notoriu / drogat / zdreanta de om (fiecare cum isi asterne)… va face si el, la randul lui, tot ce ii sta in putere sa isi faca sotia fericita. Nu cred ca exista fum fara foc, asa ca… atata timp cat nu este foc…
Am vazut multe comentarii rautacioase de genul “ha, sa nu il deranjez cand joaca CS!”. Da. Nu il deranja. Acum nu zice nimeni nici sa se joace CS toata noaptea, insa mai sunt si femei care nu stiu sa fie cumpatate… Lasa-l in pace. Azi se joaca CS, maine il pui sa te scoata la plimbare sau mai stiu eu ce iti doresti tu sa iti faca. Atata timp cat tu, ca femeie, i-ai respectat momentele lui de relaxare, si el ti le va respecta pe ale tale…
Sincer, eu, personal, sunt un amestec ciudat de femeie moderna si interbelica. Imi place sa gatesc, sa spal, sa imi astept sotul acasa cat mai zambitoare (chiar daca de multe ori sunt plictisita). Bunica spunea “dragostea trece prin stomac”. Asa-i! Cand ii vad privirea fericita atunci cand il astept cu masa pusa, cu haine curate si il intreb cum i-a fost ziua, imi dau seama ca nu sunt intr-o competitie cu el. Ci sunt sprijinul lui. Nu concuram la “omul important in casa”. In general, in viata primesti ceea ce oferi. Iar pentru ca sotul meu este mandru de femeia pe care o are acasa, si eu sunt mandra si fericita. Iubesc momentele cand vine acasa, ma gaseste gatind de zor si spune “hai sa iesim la un film, sa te mai relaxezi si tu, ca iar ai stat numai in bucatarie”. Si cum sa nu fi fericita cand esti apreciata?
Moneda are totusi doua fete… Daca oamenii ar tine cont de amandoua si nu doar de a lor… Ar scadea simtitor rata divorturilor si ar creste numarul fetelor zambitoare intalnire pe strada…
Asa ca, dragele mele femei… depinde doar de voi. Puteti fi “emancipate” si singure… sau “sclave”, dar fericite… La urma urmei, nu uitati ca orice fata poate sa dantuie in cluburi si sa bea vodka cot la cot cu baietii… Insa putine mai stiu sa faca o portie de mancare… Nu strica sa fi diferita, mai ales in zilele noastre cand bucataria a ramas doar un spatiu de primit prietenele venite in vizita la o cafea…

_vyrn_934figurina-tort-din-priviri

13/08/2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

