Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Anti-depresie


Un barbat ii spune prietenului sau:
– Sotia mea tine o cura de slabit de trei saptamani.
– Cat a pierdut pana acum?
– Doua saptamani.

 

Bulă, e a cincea oară când întârzii săptămâna asta. Ştii ce înseamnă asta?
– Da, probabil că este vineri!

 

Elefantul îl întreabă pe dinozaur: Ți-a dat Noe add? – Nu. – Nasol!

 

Doi prieteni se intalnesc:
– Ce mai faci?
– Destul de bine, doar un pic suparat. M-am certat ieri cu nevasta-mea.
– De ce?
– Nu ne intelegem unde sa petrecem concediul.
Eu vreau in Tailanda iar ea vrea sa vina cu mine.

 

El: Iubito calca-mi te rog camasa albastra ca am o sedinta importanta azi. Ea: Ma tu vrei sa te duci la femei!!! El: Nu iubito, promit, am o sedinta importanta. te rog pregateste-mi si cravata. Ea: Maaaa, tu vrei sa te duci la femei, d-aia te aranjezi!!! El: Nu iubito, iti promit!!! te rog si parfumul sa mi-l aduci. Ea: Pfaaaa, clar te duci la femei la cum te-ai aranjat!! Promiti ca nu te duci?? El: Iubito!!! Promit!!!! Se intoarce barbatul beat acasa pe la 4 dimineata si ii spune sotiei: “Ai cobit!”

 

Doi tipi se întâlnesc în gară.
– Ce faci?
– Mi-am pierdut nevasta şi o caut!
– Ce coincidenţă şi eu mi-am pierdut nevasta şi o caut. Da’ cum arată a ta?
– E înaltă, roşcată, cu ochii verzi, sânii mari şi picioare lungi. Da’ a ta?
– Las-o baltă pe a mea ! Hai s-o căutam pe a ta!

 

Un german pe aeroport in Paris. Vamesul francez se uita la pasaport si intreaba:
– Ocupation?
La care neamtul:
– No, no, just visiting!

30/05/2013 - Posted by | Uncategorized | ,

No comments yet.

Leave a Reply

