Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Sometimes…


Ciudat cum viata se rasuceste brusc atunci cand iti este lumea mai draga… Ciudat cum ieri imbratisam intreaga suflare a naturii si aveam senzatia ca sunt mai puternica decat valorile marii… Ciudat cum azi sunt mai mica si mai slaba decat un graunte de nisip…

Oamenii te indeamna sa lupti, sa nu te lasi rapus.. Insa nimeni nu te intreaba daca mai poti (sau daca mai vrei)… Suntem atat de fraieri… Ne vedem un fel de semi-zei ai pamantului si nu realizam cat de fragili suntem defapt.
Am ajuns la concluzia ca poti sa traiesti cum ar fi… Intr-un final calatoria se termina la fel. Poti sa te feresti, sa te ascunzi, sa fugi… Cand usile se inchid, nu vei mai fi in trenul asta ametitor al vietii…
Imi place sa spun ca am prieteni multi. Ca oamenii ma indragesc usor. Defapt, nimeni nu ma indrageste. Sunt prea directa si prea sincera pentru ca acestia sa ma poata intelege. Toti au senzatia ca daca mergi cu turma esti una din oi. Nu gandesc nici o secunda mai departe de atat… Nu au cum… Considera ca daca zambesti esti fericit. Ca daca glumesti si socializezi… esti prost.
Da, am mers cu turma (insa mai mult separat de ea)! Da, am ras, am glumit, am alergat de nebuna in aerul cald al noptilor de vara… Da, m-am dat in leagan sub ploaia rece de fulgi ai iernii… Nimeni nu a inteles… Nimeni nu va intelege niciodata…
Acum imi las obrajii scaldati sub roua sarata… Nu mai are rost. Tot ceea ce te chinui o viata sa obtii, se duce pe apa sambetei intr-o secunda. Nu ma intreba de durere… nu ma intreba de suferinta… Nu vei putea sa intelegi niciodata…
La final iti dai seama ca oricat de multi prieteni ai avea… esti tot singur…

15/04/2013 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

