Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

De ce e mai bine sa iti tii banii la ciorap…


Pai, sa va povestesc o situatie amuzanta (sau nu, pentru mine): Ieri in jurul pranzului m-am oprit la un bancomat BRD in zona Piata Sudului ca sa retrag o X suma de bani dintr-un cont deschis la Banca Transilvania. Ma urmariti? Asa. Deci, card BT in bancomat BRD. Bag cardul, bag pinul, aleg suma de banuti si bifez ca nu vreau chitanta. Pe ecranul ATM-ului apare ca am introdus codul PIN gresit. Ma gandesc ca poate l-am tastat aiurea sau nu il mai stiu bine si scot telefonul sa verific. Am o aplicatie din aia tacanita (jmeeeechera) cu parola in care imi tin pinurile (sa nu va impinga dracu sa-mi furati telefonu’ ca va omor!). Ma uit si constat ca PIN-ul era corect. Zic “oi fi apasat eu aiurea pe taste” si mai incerc o data. Se repeta situatia de mai sus, asa ca imi iau cardul si plec. Cobor la metrou unde vad un bancomat BCR. Eh… si stiti voi cum e cand isi baga dracu coada… ce ma gandesc? “Poate era stricat ATM-ul alora”. Asa ca ma duc tinta la cel al BCR-ului si bag cardul. Imi duce tranzactia pana in faza cu chitanta si imi afiseaza mare un mesaj care imi spune ca mi-a fost capturat cardul pe motiv ca a fost “declarat pierdut sau furat”. WTF?? Sa ne intelegem: cardul fizic a fost la mine non-stop. Si eu sunt singurul, unicul si atotputernicul lui titular. Poi si… atunci? Ma rog, ma duc unde aveam treaba, la Universitate si, gasind in drum o sucursala BCR intru sa ma interesez daca ei ma pot ajuta sa imi recuperez cardul sau trebuie sa ma adresez doar bancii emitente. Tantii aia de acolo ma abureste cu fel de fel de rahaturi, cum ca nu se poate, ca probabil a existat o tentativa de frauda la adresa cardului meu! Mai oameni buni… mai dragi hoti… unul mai cu bani nu ati gasit? Plm, iesiti in baguba :))

Am dat buna ziua, am plecat si dupa vreo jumatate de ora am sunat la BT sa le povesc intamplarea intamplatoare. Un baietas binevoitor de fel asa, de la BT, imi expica variantele: fie fac o cerere de reemitere card (costa 15 lei si dureaza 5 zile lucratoare), fie ma interesez de ce sucursala BCR apartine ATM-ul respectiv, fac rost de un nr de fax si ei trimit o adresa pe numarul respectiv in care explica ca nu exista nici o problema cu cardul meu si ca banca emitenta este de acord cu restituirea acestuia. Buuuun. Ma inapoiez la BCR-ul de mai devreme si vorbesc cu un nene de data asta, foarte ocupat sa fataie niste hartogaraie de colo-colo (era cam agitat ca nu facea nimic la propriu, doar evita sa se uite la mine in timp ce vorbea). Nenea asta imi explica ca  nu se poate pune in practica varianta cu adresa pentru ca “nu exista comunicare intre banci” si oricum, ATM-ul respectiv este de sine statator, nu tine de o sucursala anume.

Azi am sunat iar la BT si am vorbit cu baietasul de ieri. I-am explicat discutiile cu BCR-ul si a recunoscut si el ca e un mareeeee bullshit tot ce zic aia acolo. Singura varianta de a rezolva problema asta este aceea de a face cerere de reemitere card. Poi da ma nene, eu fac, ca nu ma doare mana. Da’ mie cardul de ce mi-a fost retinut? PIN-ul e bun, tentativa de frauda nu a fost (confirmat de banca)… atunci eu pentru ce platesc 15 lei? Si nu, nu e vorba de bani, ca nu e mare suma. Insa nu inteleg conceptul asta… de fiecare data cand au ei o problema, tu trebuie sa te duci sa scoti banu din pozanar? Poi… nu prea e corect… Poi nu? Poi da…

Oricum, puncte cu – pentru BCR pentru lipsa de profesionalism si sictirul angajatilor si puncte cu + BT-ului pentru promptitudinea si profesionalismul cu care au incercat (zic eu) sa rezolve problema. Si o rezolvau daca nu se loveau de “lipsa de comunicare” invocata de BCR…

Luati aminte si-nvatati, cardu’n alt ATM sa nu bagati! :))

31/01/2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

