Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Parere


Pentru ca m-am tot contrazis cu o colega pe subiectul asta, am decis sa va cer si voua parerea. Este vorba despre Madonna si despre Loredana Groza.

Colega mea spune ca Loredana este mai “tare” decat Madonna, iar mie mi se pare aberant sa le pun pe cele doua in balanta… Consider ca nu are ce cauta numele Loredanei langa cel al Madonnei… Adica pe bune, daca te duci in alta tara si spui Madonna toata lumea stie despre ce vorbesti. Daca spui Loredana… si mai spui si Groza… si tot nimic… :)) La un moment dat am senzatia ca Loredana se straduieste din greu sa o copieze pe diva internationala, dar totusi… asta nu inseamna ca si reuseste… Mi se pare cam penibila pentru varsta ei, dar asta este o chestie pe care o aplic la amandoua…

Deci? Any opinion?

 

20/06/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. De acord cu tine, comparatia e cam greu (ca sa nu zic imposibil) de realizat. Madonna cu siguranta a inspirat multe cantarete care au reusit mai mult sau mai putin sa se afirme, dar nu cred ca e cineva care s-o fi intrecut. Loredana, pe langa ce spuneai tu ca in afara tarii degeaba ii zici numele ca nimic, iar sincer nici aici in tara nu e cunoaste toata lumea, eu unul a trebuit sa dau un search pe google ca sa imi dau seama despre cine exact e vorbaūüėÄ, dar lasand asta cred ca ii lipseste una din trasaturile cheie ale Madonnei: acea rautate si lipsa de inhibitii.
    Daca e cineva care cred eu ca ar putea fi pusa alaturi de Madonna intr-o comparatie, cred ca ar fi Lady Gaga, dar nu dpdv al calitatii melodiei sau al vocii, ci comparata doar dpdv al look-ului si comportamentuluiūüėÄ

    Comment by Bogy | 20/06/2012 | Reply

    • Mai… hai totusi sa nu exageram! Cum naiba sa nu stii cine e Loredana Groza??? Are atatia ani de cariera in spate, nu e chiar un orisicine… Insa peste granita cam este.
      Vizavi de Lady Gaga… no comment. Nu pot sa o numesc “vedeta” sau “diva” sau cum mai vrei tu decat pentru ca este o persoana publica. In rest nu o consider nici talentata, nici un model demn de urmat… nimic…

      Comment by Perfect Devil | 20/06/2012 | Reply

  2. Referitor la muzica – Loredana are clar o voce mai buna decat Madona – Madona a urcat in topuri mai mult datorita stilului ei iesit din comun pentru vremea respectiva, nu are o voce extraordinara! Imi plac amandoua, le respect ca artisti si nu as vrea sa le judec mai mult decat am facut-o deja!ūüôā

    Comment by madalinaciucu | 02/07/2012 | Reply

  3. […] ¬†Mirunex¬† ¬†Naomikko¬† ¬†Noapte Buna Copii¬† ¬†Oana Clara ‚Äď Diverse Diversificate¬† ¬†Paul¬† ¬†Perfect Devil¬† ¬†Pink Points¬† ¬†Pisica Neagra ‚Äď Outspoken Ideas¬† ¬†Ratzone¬† ¬†Senziflowers ‚Äď Accesorii […]

    Pingback by Apel pentru un catel | Madalina Ciucu | 02/07/2012 | Reply


Leave a Reply

