Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Flash news :P


Am facut ce am facut si iar nu am mai dat pe aici de o groaza de timp… Ce pot sa zic? Facebook e de vina. Daca pana acum ceva vreme spuneam ca nu suport site-ul ala… acum am trecut “on the addicted side”😦 Si nu ma mandresc cu asta. Aveti idee cat timp poti pierde aiurea din cauza lui? E ca frigiderul: il deschizi de 100 de ori pe zi desi sti sigur ca nu e nimic nou acolo :))

Lasand problema cu Facebook de-o parte (imi tot spun ca o sa mai raresc vizitele, insa astept sa incep si sa ma tin de cuvant), tin sa va spun ca au inceput focurile la scoala. Am avut examenul de atestat. Ce pot sa zic? Emotii, multe emotii, insa am ajuns sa cred ca toate prezentarile pe care le tineam cand eram agent de vanzari… au avut un rost. Si la prezentarea lucrarii de atestat s-a vazut ca ma pricep sa vorbesc. Asa ca am luat 100 de puncte!!!🙂

In seara asta sunt cam sucarita. In primul rand sunt singura acasa. Dragul meu este plecat in team-building de azi si… nah… mi-e greu singurica… In al doilea rand, ma dor degetele. Nu rau. Suficient cat sa fie enervante. M-am gandit eu ca e cam departe de mine salonul de manichiura asa ca am hotarat sa imi dau singurica tipsurile jos (unghii false pentru cine nu stie). Nu a fost usor, dar nici extraordinar de greu…

Si in al treilea rand, colac peste pupaza, sunt racita!!! Imi vine sa mor! Ma indop ca un gansac cu pastile si cu ceaiuri… Sper sa imi treaca pana luni…

Noapte buna everyone!

07/06/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

