Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Back!


Ptiu drace! A trecut ceva vreme de cand nu am mai bifat prezenta pe blog… Deh. Asa fac mereu vara: trag chiulu’🙂

In alta ordine de idei am tot fost ocupata cu cotrobaiul prin oras dupa ceea ce eu numesc “locatia perfecta” pentru nunta noastra… Imi doresc un restaurant (sau nu :D) care sa ne reprezinte personalitatile amandurora si care sa ne indeplineasca macar minimul “pretentiilor” (desi nu consider ca pot numii pretentie faptul ca vreau ca angajatii localului pe care il vom alege sa dea dovada de bun simt si buna crestere…). Oricum, am vizitat deja vreo 8 locatii si mai avem inca vreo 4-5. In mare ne-am conturat o imagine despre ce si cum sta treaba… ramane sa tragem linie dupa ce le vedem pe toate.

Voiam sa va spun ca ieri am fost in renumitul Dragon Rosu sa imi caut o rochitza pentru nunta surorii prietenul meu (pe 19 mai). Am vazut multe modele care mai de care mai impaiate si mai stridente. Intr-un final m-am oprit la una alba cu galben, sau invers, galbena cu alb😛 Destul de acceptabila ca bani, iar modelul este superb🙂

Dupa cumparaturi, am mancat la etaj, la “food court” (in Dragon 1). Daca initial nu am vrut sa ma ating de farfurie, la final mai tipam ca mai vreau o portie, desi nu mai puteam respira de la atata mancare. Va arat si voua si va recomand cu incredere sa mergeti acolo. Eu am mancat pui cu bambus si urechi de lemn, iar iubi meu a avut pui la plita incinsa (tot cu bambus si urechi de lemn, dar sosul ceva mai subtire si avea in plus ardei gras, morcovi si nu mai stiu ce). Miam miam😛

Abia astept sa ma mai duc!

02/05/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. hei, I’ve missed you..
    Chair m-am gandit la tine de dimineata, cand am intrat pe blog, no kidding🙂
    Sa vi cu mai multe detalii, despre ce ai facut in ultimele luni, pup you :*

    Comment by Mădă` | 02/05/2012 | Reply

    • Oho. Ma bucur sa vad ca nu am fost uitata😀
      Din pacate ultima perioada a fost destul de agitata pentru mine… am inceput sa ne ocupam de organizarea nuntii pentru ca am zis ca daca le luam pe toate din timp vom reusi sa evitam aglomerarea pe ultima suta de metri.
      Si a inceput dansul. Iti dai seama. Un dute-vino continuu, telefoane, programari, vizite, negocieri. Da tu ce dai, tu ce dai, da de ce atat ca acolo e atat si tot asa…
      Azi trebuia sa fim linistiti, insa m-am lipit acum juma’ de ora de inca doua vizite diseara…
      Si e cald… si mi-e foame… si vreau acasa sa fac dus, sa lenevesc in pat si sa mananc floricele in timp ce vizionez un film😛

      Comment by Perfect Devil | 02/05/2012 | Reply


Leave a Reply

