Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Esec…


Doamne… citeam blogul lui Bogy si ma gandeam… am zis ca o sa ma tin de leapsa aia tacanita. Si nah! Ca n-am facut-o…šŸ˜¦

Am fost atat de ocupata si de zapacita in ultimul timp ca abia abia am mai scris cate cevašŸ˜¦

Si trebuie sa recunosc ca Fb mananca 3 sferturi din timpul liber. Trebuie sa mai tai din ele si sa ma reorganizez…

Momentan plec…

 

 

 

 

… dar si cand m-oi intoarce… sa va tinetišŸ˜€

14/03/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. Si ce destinatie…šŸ˜€
    Te asteptam cu pozešŸ˜›

    Comment by Bogy | 14/03/2012 | Reply

    • :D:D Si eu ma astept cu poze :))
      Faza e ca nu mai am rabdare :)))

      Comment by Perfect Devil | 14/03/2012 | Reply

  2. Vreau si eu fb-ul tau :>šŸ˜€

    Comment by Mădă` | 14/03/2012 | Reply

  3. […] OnuĀ  Marius IancuĀ  Ā Mesterul ManoleĀ  Ā MirunexĀ  Ā NaomikkoĀ  Ā Noapte Buna CopiiĀ  Ā PaulĀ  Ā Perfect DevilĀ  Ā Pisica Neagra ā€“ Outspoken IdeasĀ  Ā SoseonoĀ  Ā TudorĀ  Ā Un Bazar SentimentalĀ  Ā Un Blog […]

    Pingback by Belgia – Bruxelles | Madalina Ciucu | 15/03/2012 | Reply


Leave a Reply

