Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Poezie ardeleneasca


Apoi, dragă Mărioară,
Am tot stat şi m-am gîndit:
Io, duminică, pe seară,
Vin cu tata în peţit!

…- Înainte de-a mă cere,
Musai, dragu’ meu, să-ţi zic
Că nu-s fată, mi-s muiere…
Nu vreu rostu’ să ţi-l stric!

S-o-ntîmplat la vremea sapei,
Noaptea, cînd veneam din Ştei.
Coboram pe firul apei,
Cînd m-am pomenit cu trei…

M-au ajuns la Fundătură,
Şi m-au dezbrăcat pe loc,
Şi mi-au pus năframa-n gură,
Şi tăţi tri ‘şi bătură joc…

– Numa’ spune-mi-i degrabă,
Că pe tăţi îi trag prin şiş!
– Păi nu-i ştiu, Ioane dragă,
Era noapte, n-auzişi?…

O umblat şi bietu’ tata,
(Şi tu ştii că el nu bea),
Ba-ntr-o crîşma, ba în alta,
Doar de o afla ceva…

Zile au trecut destule,
Si nimica n-o aflat…
Da’ io zic că, după scule,
Nu-s de pe la noi din sat!…

27/02/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. M-a oripilat poza…

    Comment by madalinaciucu | 28/02/2012 | Reply

  2. Epic !🙂

    Comment by icepickk | 29/02/2012 | Reply


Leave a Reply

