Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Calea spre alcoolism…


Eram asa

Apoi am intalnit o fata

Arata cam asa

 

 

 

 

 

 

 

 

Impreuna eram asa

I-am facut astfel de cadouri

Cand mi-a acceptat cererea in casatorie am fost asa…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vorbeam cu ea la telefon toata noaptea

Iar la birou faceam asta

Cand prietenii mi-au vazut prietena au inceput sa se holbeze la ea asa…

 

 

 

 

 

 

 

Iar eu reactionam asa

 

 

 

 

 

Dar de Valentine’s Day a primit un trandafir de la un tip care arata asa:

Iar ea era asa

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu eram asa:

Ceea ce mai tarziu a dus la asta

Si la asta

Imi venea sa fac asta

 

 

 

 

 

 

 

 

Asa ca am inceput sa fac asta

Acum uita-te la mine…

Fir-ar ele sa fie de fete!

27/02/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. Am lesinat de ras!!!!! =)))) Este mega dulce postarea, mi-a infrumusetat ziua!!

    Comment by madalinaciucu | 28/02/2012 | Reply

  2. Ce draguuti sunt. ♥

    Comment by Mădă` | 29/02/2012 | Reply


Leave a Reply

