Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Amintiri din copilarie… o parte :)


Vorbeam cu una din colegele mele… cand eram mica si plecam cu parintii mei la tara la bunica, ieseam din Bucuresti spre Alexandria. Si treceam mereu pe langa fabrica de biscuiti RoStar. Doamne… ce miros imbietor… Nu ma omoram atunci cu biscuitii si nici acum nu sunt mare fan, insa de fiecare data cand treceam pe acolo tipam la tata sa opreasca sa imi ia cate 3-4 pachete de biscuiti cu cacao pe care ii inmuiam in lapte… Mmmm

La fel de bine, imi amintesc de Eugenia🙂 Nu am mai mancat eugenii de ani de zile, insa nici dupa ele nu ma dadeam in vant…

Guma Turbo… tatuaje… vara… fotbal cu baietii… presul cu papusi din fata blocului… elasticul… coarda… lapte gros… capra… prajiturile mamei… nerabdarea ce ma cuprindea in preajma sarbatorilor sau de ziua mea… incercarea esuata a mamei de a-mi face tort cu mere la 12 ani (ziceai ca mancam caramele cu lingurita :)) )… cea mai urata zi de nastere de la 13 ani cand mama a avut un accident… bataile cu baietii din pauzele de la scoala… profa de geografie… emotiile examenelor… prima intalnire.. balul bobocilor…

Sa ma opreasca cineva… :((

Vreau sa fiu copil iar… fara grija zilei de maine, fara treburi casnice, fara job… “Da-mi Doamne anii de atunci si mintea de acum”…

08/02/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. Eu inca ma bucur de eugenii cu lapte uneori. yamy😀 Mi-ai facut pofta, stiu o mama care o sa merga la cumparaturi azi :))

    Comment by Mădă` | 08/02/2012 | Reply

    • :)))
      A mea deja e la faza in care cand o sun sa ii zic ca ma duc pe la ea ma intreaba repede “ce vrei sa iti faca mami bun?” :))
      Din pacate… cam stiu sa imi fac singura si nu o mai pun si pe ea sa se munceasca…🙂
      As manca niste briose… :B

      Comment by Perfect Devil | 08/02/2012 | Reply

      • Asta pentru ca locuiesti in alt loc. Eu sunt in faza: “da’ tu nu ai maini? Cand o sa ai casa ta cine o sa-ti mai aduca/ faca? Bine, bine, ma duc sa cumpar, dar e ultima data!” Si bineinteles ca de fiecare data e “ultima data” :)))

        Comment by Mădă` | 08/02/2012 | Reply

        • haha :)) i remember that :)))
          mai.. eu stau separat de ai mei de la 17 ani. si am invatat sa imi gatesc singura… folosesc o teorie care nu da gres niciodata “bun cu bun face bun”🙂
          bine, am prieteni insurati care se duc in w-end sa ia mancare de la parinti pentru ca nici unul din cei doi porumbei nu stie sa gateasca (sau folosesc scuza “nu am timp”)… cu timpul si eu stau prost, insa ma chinui un pic si recunostinta de care beneficiez cand papa iubitul meu… e enorma🙂
          ii spuneam mamei ca eu cand o sa am copii o sa ii duc la ea sa ii tina ca sa mai dau si eu cate o fuga pe la mare / munte. sti ce mi-a zis mama, nu? “eu am crescut unu! sa nu te aud ca vrei sa cresc altu” :)) raspunsul meu final? “mama, altiiiii, nu altu” :)))

          Comment by Perfect Devil | 08/02/2012 | Reply


Leave a Reply

