Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Posta Ro sucks!


Si nu, nu o spun pentru ca lucrez “la concurenta” sau mai stiu eu ce, ci pentru ca pur si simplu asta e realitatea: they suck!

Am facut comanda la celebra publicatie “Practic in Bucatarie” (si da, sunt mare fan :D). Am luat o colectie de 42 de retete, frumos impachetate etc etc la super pret. Trecem peste.

Ideea este ca asteptam sa primesc o recomandata postala. Recomandata ce nu a venit nici acum (am facut comanda acum o saptamana si mi s-a confirmat pe mail a doua zi). Booon. M-am gandit ca poate s-a ratacit avizul postal pentru ca de cand stau aici nu am primit niciodata nimic si.. nah.. am zis ca mai bine ma duc pana la posta sa verific decat sa stau acasa si sa tip.

Vineri am dat totusi un telefon in preaviz pentru ca am o mica problema: mi-a expirat buletinul si timp de 10 zile (inca 5 de acum), nu am act de identitate, nu am o adeverinta de la politie… nimic. Sunt clandestin. Bun. Si sun la posta. La oficiul 82 pentru ca este cel din zona unde stau. Si imi raspunde o tanti. Dupa ce ii explic problema si o intreb cum pot proceda, femeia imi spune ca ma pot duce sa ridic coletul cu permisul…

Ok. In w-end nu am reusit sa ajung asa ca m-am dus ieri.

Ajung acolo, stau la coada (vreo 15min) si cand ajung in fata ii spun doamnei de la ghiseu intamplarea cu buletinul si cu telefonul. La care ea imi spune “regret, dar nu se poate fara buletin”. Pai… stai asa ca am sunat si mi s-a zis ca se poate… Ea nu si nu. Ca nu stie ea cu cine am vorbit eu la telefon, dar nu se poate. Si va dati seama ca m-au apucat dracii! Dupa ce am mers prin frig si prin zapada si am mai stat si la o coada de 15min sa imi spuna ca nu se poate!

Nu putea sa imi spuna la telefon direct?? Nu veni sa stai ca proasta ca nu iti dam!

Acum trebuie sa sun la expeditor si sa rog sa trimit un agent de la mine de la firma sa imi ridice coletul si sa lase rambursul… Va dati seama ca m-am facut de cacat acolo ca nu am ridicat coletul (pentru care oricum nu am primit nici o avizata nimic…)

So… Posta Romana Sucks in primul rand pentru informatiile de kkt pe care le ofera!

07/02/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. Nu esti singura care a patit asta. Eu inca de mic ma feresc de posta romana ca dracu de tamaie.
    Pe langa faptul ca nu te prea anunta cand iti soseste coletu, de multe ori nici nu soseste (decat dupa ce ai si uitat ca ai comandat ceva).
    Oricum nasoala intamplarea…

    Comment by Bogy | 07/02/2012 | Reply

    • Mai… iti dai seama ca lucrez in curierat si as fi putut foarte usor sa iau coletul prin firma mea. Insa expeditorul lucreaza cu posta si am zis sa nu mai sucesc lucrurile aiurea, sa iau asa… Dar nah. Mai bine-mi bagam un bat in c*r…

      Comment by Perfect Devil | 07/02/2012 | Reply

      • nu suceai absolut nik…expeditorul nu ave nik de facut in plus; te ocupai personal de trimiterea unui agent de al vostru la usa lui si atat, nik mai mult!

        Comment by valybandy | 08/02/2012 | Reply

        • Am vorbit si nu sunt de acord sa trimita decat cu posta. Le-am zis ca ma duc personal sa iau coletul de la ei (ca sunt din Buc) si nu au vrut…
          Oricum, ca idee, ieri i-am sunat si le-am facut scandal si ce crezi? Nici acum, la o saptamana dupa confirmarea comenzii, coletul nici macar nu a plecat de la ei…
          Asta nu schimba cu nimic comportamentul execrabil al celor de la oficiul postal (si ieri au fost la fel de gretoase madamele de acolo…)…
          Ma rog… om vedea ce-o mai fi..

          Comment by Perfect Devil | 08/02/2012 | Reply


Leave a Reply

