Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Adios!


Anunt oficial ca incepand de astazi nu mai am cont de Fb, nu mai intru pe messenger, nu mai scriu pe blog. Ma retrag intre cei patru pereti ai casei mele unde ma simt fericita si in siguranta alaturi de singurul om din lumea asta care ma poate intelege cu adevarat… M-am saturat de oameni falsi, de sute de prieteni pe care nu ii conosc, de “like”-uri, “share”-uri etc etc… de parca fara astea nu pot trai….
M-am saturat sa fiu inconjurata de oameni care ma dezamagesc incontinuu.. m-am saturat sa ma dezamagesc singura incercand sa ma schimb doar pentru a-mi face prieteni… Cei care ma cunosc ma accepta asa cum sunt… Ceilalti…. sunt liberi sa faca ce vrea.

06/02/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , ,

15 Comments »

  1. chiar asa: De ce Pleci ?
    ce-ai patit; cine te a suparat asa tare?

    Comment by valybandy | 06/02/2012 | Reply

    • Viata..

      Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply

  2. tocmai cind te’m cunoscut….

    Comment by kary90livaroy | 06/02/2012 | Reply

    • hihi🙂
      Iti dai seama ca nu o sa ma pot desparti de blog(uri)… Am mania asta de cativa ani si am mai avut tentative de renuntare, dar nu am putut…
      Simt nevoia sa scriu ceva, undeva, orice… si revin mereu. Inafara de tigari si cafea… asta viciu ce am si eu :))

      Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply

  3. de cunoscut….nu poti spune k ne am cunoscut ak (nu ne vom cunoaste niciodata pe cat ne am dori sau pe cat am putea)dar…ne cunoastem de ceva vreme!

    incarca sa ti revii, cu totii avem momente “mai putin bune” la un moment dat…trebuie doar mergi departe (intotdeauna INAINTE niciodata INAPOI) si EVIDENT…sa te bucuri de fiecare clipa din viata ta!

    Comment by valybandy | 06/02/2012 | Reply

    • m-am emotionat… iti multumesc😀 nu stiam ca iti sunt asa draga😛

      Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply

      • e nu stiai…
        vb aceea: cin se-aseamana se si-aduna!

        Comment by valybandy | 06/02/2012 | Reply

        • :B Nu am de unde sa stiu… mie nu imi spune nimeni niciodata nimic :))

          Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply

          • bine, fie k tine…
            ma bucur k am lamurit si acest aspect :))

            Comment by valybandy | 06/02/2012

          • ps: dc oare?
            citez: “mie nu imi spune nimeni niciodata nimic”

            Comment by valybandy | 06/02/2012

          • De ai dracu ce sunt… eu stiu…😀

            Comment by Perfect Devil | 06/02/2012

  4. Cum zice si poza: de ce pleci?😦
    Oricum, daca asta o sa te faca fericita atunci asa sa fie. Ma bucur ca te-am cunoscut. Si daca o sa te intorci vreodata aici, sa-mi dai un semn :*

    Comment by Mădă` | 06/02/2012 | Reply

    • asa cum am mai spus… raman aici. incerc sa ma descotorosesc de Fb…
      oricum, I’ll stay with PerfectDevil😉

      Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply

      • Ce bine-mi pare🙂 Ne mai citim atunci.

        Comment by Mădă` | 06/02/2012 | Reply

        • Sure do🙂

          Comment by Perfect Devil | 06/02/2012 | Reply


Leave a Reply

