Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

30 days challenge: day 6


Scrie 30 de chestii interesante despre tine.

Pfuai… asta da provocare… hai sa vedem daca reusesc.

1. Sunt sociabila, imi fac prieteni usor

2. Vorbesc mult ( e un + dar si un – )

3. Nu tin cont de “moda”. Pentru mine moda este ceea ce imi place mie. Si atat.

4. Fumez. (nici prea mult, nici prea putin)

5. De multe ori tind sa fiu de acord cu anumite chestii numai daca imi convin mie (indiferent daca sunt ok sau nu)๐Ÿ˜€

6. Tin neaparat sa am dreptate mereu

7. Nu suport sa fiu contrazisa

8. Nu suport sa fiu trasa la raspundere fara justificare

9. Accept defectele mele mai repede decat le accept pe ale prietenilor mei ( ca deh, suntem mai iertatori cu noi insine decat cu altii )

10. Iubesc animalele (am acasa un mic zoo: pisica, 2 hamsteri, 2 acvarii mari. acum am un papagal in plan๐Ÿ˜› )

Hai ca am ajuns la 10. Mai caut.

11. Sunt impulsiva si reactionez pe moment fara sa gandesc. (regretele ulterioare sunt tardive in cazul unor decizii nasoale )

12. Imi fac o impresie despre un om de cum il vad. Aceasta ramane de neclintit. Daca nu imi place de cineva prima data cand il cunosc… poate sa stea dupa aia si in cap si in c*r ca nu imi mai pasa.

13. Raspund mai mereu cu aceeasi moneda (respect daca sunt respectata, detest daca sunt detestatata)

14. Imi place sa gatesc (am observat ca aceasta “pasiune” a devenit demodata printre randurile de tineri… )

15. Imi place sa fiu apreciata atunci cand fac ceva bine

16. Ma implic sufleteste in orice activitate la care iau parte (nu prea pot sa fac lucrurile doar pentru ca trebuie… chiar si la munca tin cont de asta)

17. Recunosc cand gresesc doar daca mi se aduc dovezi incontestabile

18. Detest ca atunci cand sunt la volan sa am un “pilot” de rezerva in dreapta – urasc chestiile de genul “fa stanga aici, baga-te pe banda aia, depaseste-l p’ala, vezi la alalalt”

19. Detest taximetristii (cam 90% din ei). Apelez des la taxi, insa am dat de foarte multe ori peste soferi nesimtiti…

20. Urasc politica si tot ce tine ea (unde esti tu Tepes, Doamne?)

Mai am 10 :))

21. Imi place sportul (merg cu bicla, cu rolele, ma dau cu placa de snowboard, merg in expeditii pe munte, innot – ca rata, dar perseverez )

22. Iubesc copii๐Ÿ˜€

23. Sunt maniaca cu ordinea si curatenia (nu pot sa dorm daca stiu ca trebuia sa bag aspiratorul in casa si nu l-am bagat )

24. Regret ca petrec prea putin timp cu parintii mei

25. Sunt pasiva fata de religie si nu suport sa fiu judecata pentru asta

26. Nu suport sa fiu racita

27. Nu suport sa stau in casa

29. Visez sa am propria mea motocicleta

30. Imi doresc (si o sa am) propria mea casa la munte, cu geamuri multe si mari, cu o curte imensa imprejmuita cu gardulet alb.

Si gata. Daca mai apar si alte chestii… o sa mai notez.๐Ÿ˜›

Astept pareri pro si contra.ย ๐Ÿ™‚

 

10/01/2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. Acum am o senzatie ciudata ca te cunosc, parca pe masura ce citeam mi se contura imaginea ta in fata!

    Comment by madalinaciucu | 25/01/2012 | Reply

    • ๐Ÿ™‚ Inteleg ca ma pricep la descrieri๐Ÿ˜›

      Comment by Perfect Devil | 27/01/2012 | Reply


Leave a Reply

