Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Planuri


Aud din ce in ce mai des in jurul meu intrebarea “ce faci de sarbatori?”. Si o tot aud inca de prin vara. De parca in plin sezon estival, ma si vad tolanita pe nisip, cu o bere in mana, ochelari de soare pe mutra, prajindu-ma la soare si planuind vacanta de iarna :))) Mda… Pai… ce sa zic… La mine e relativ simplu cu Craciunul. Ca si anul trecut, il vom petrece alergand intre neamuri. Ale lui, ale mele, ale noastre. Va fi un dute-vino superb intre Bucuresti si Focsani, insa abia il astept.

Cu Revu’ ne-am proptit bine. Ne-am rezervat locuri la vecini, ca au cele mai tari partii din Europa de Est. Mi-ar placea sa ma dau mare si tare ca’s nationalista convinsa, dar nu’s. Iubesc Romanica mea cu ceea ce are ea de oferit ca natura, peisaje, insa cand vine vorba de oameni si civilizatie… sa-mi fie cu iertare😦

Asadar, ma asteapta o saptamana “de Revelion” (care tine o noapte :)) ) de dat dat cu placa, de dardait la cateva mii de metri altitudine si de baut muuuulta ciocolata calda🙂

O sa  pun si niscaiva poze cand o fi sa ma intorc, dar momentan mai e mult pana departe. Inca sunt la faza in care visez, visez si, brusc, ma trezesc la munca numarand zilele pana pe 29.

Astazi m-am tot gandit la o chestie pe care mi-am propus sa o fac “la anu’ “. Stiti ca la fiecare Revelion, oamenii isi propun ca in anul ce vine sa fie mai buni, mai simpatici, mai cumpatati, mai kkt. Cati reusiti pe bune? Ei bine, eu m-am saturat sa imi doresc sa fiu “mai buna”. E clar ca nu-i de mine. Nu pot sa fiu iertatoare, intelegatoare etc etc kkt. Asadar, daca nu pot fi mai buna, mi-am propus sa fiu mai rea. Si asa zice “una lume” ca’s a dracu. Macar sa stiu ca ma perfectionez.😀

 

Ia spuneti? Pe unde plecati? Ce planuri aveti? Ce vreti de la Mosu’?

 

13/12/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

