Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Intamplare


Hello Lume!

O sa sar peste “scuze ca nu am mai scris nimic pe aici, dar am fost in concediu, am o groaza de alte treburi de facut, ma plimb, ma distrez, nu am chef, ma ocup de un alt “proiect” de-al meu etc.” Si o sa trec direct la ceea ce am de spus:

Cand: astazi, miercuri, 27.07.2011, in jur de ora 17:00

Unde: pe Sos. de Centura a Bucurestiului, undeva intre Magurele si Berceni

Ce: La locul si la data stabilite mai sus, organele de politie isi faceau treaba. La propriu! Masina trasa la umbra, “fetita” in genunchi in fata portierei din dreapta. Ce sa mai. Toate personajele din acest tablou isi faceau datoria. Ei bine, pe fete le inteleg: iau un ban sa faca un “mumu”. Dar voi baieti? De ce luati un ban? Sa testati marfa sau de ce?

Imi pare rau ca nu am facut si o poza insa eram in masina si nu am apucat…

In mod normal as spune “sa va fie rusine”. Dar nu am sa o fac. Stiu ca nu va este… doar va bateti joc de atata timp de oameni si de uniforma de politie… ati uitat de mult ce inseamna rusinea… Apropo: sporul de periculozitate pentru ce se ofera mai exact? Acopera si HIV-ul?

27/07/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

