Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Vodafone Sucks!!


Si din cate am putut sa vad eu pe net… nu sunt singura care a ajuns la concluzia asta.

Am o cartela vodafone de vreo…4 ani. Cam asa. Si acum un an mi-am activat extraoptiune cu 1000 min/sms in retea si 60 nat. Ma rog, detaliile sunt prea putin importante. Ideea este ca extraoptiunea asta se activa lunar cand incarcam cu 5E. Stiti cum merge treaba.

Ei bine, acum trei saptamani mi-a expirat creditul si mi-a fost suspendata extraop. Asadar, am dat fuga la magazinu’ din colt si am reincarcat 4E. Toate bune si frumoase, am vorbit in draci la tel… dup a o saptamana, cand am vrut sa sun o prietena, nu am mai putut: “credit insuficient pt etc etc..” PLM?! Cum adica “credit insuficient” cand eu aveam o saptamana de cand incarcasem??!!

Am vrut sa sun la ei, sa vorbesc cu un operator. Am tastat zece mii de combinatii de cifre pe la *222… nimic. Nu am reusit sa iau legatura cu nimeni si m-am lasat pagubas pentru ca ma grabeam, am zis ca sun mai incolo si am uitat.

Duminica trecuta am luat credit in avans de la ei, 2E. Astazi am primit un sms care ma anunta ca “extraoptiunea cu etc etc etc a expirat”. WTF??

Am cautat pe net si am gasit combinatia de cifre “ideala” si am reusit sa vorbesc cu un operator de la relatii cu clientii. Tipa ma intreaba cum ma cheama, ce extraop. am, cand am reincarcat, cu cat, de cand am cartela etc. La un moment dat m-am enervat si i-am zis: “nu inteleg de ce ma intrebati toate lucrurile astea atata timp cat clar le puteti vedea si dumneavoastra in sistem”. La care gajica imi spune: “in felul acesta verificam daca aceasta cartela va apartine sau nu”. What??????? Nu vrei si numarul de la pantofi? Eventual si marimea de la chiloti? Ca sa fi sigura ca nu sunt vreo infractoare care vrea sa beneficieze (contra cost, normal) de extraoptiunile voastre de cacat.

Simteam ca o iau razna. Frate! Am sunat sa va intreb ce se intampla cu cartela mea, nu sa va cer cine stie ce bani.

Ma rog, a avut macar prezenta de spirit ca, dupa 10 min de convorbire idioata, sa imi spuna ca imi da un nr de la colegii de la cartele pentru ca ea nu ma poate ajuta…

Am sunat la “colegii de la cartele” unde o fatuca a verificat imediat tot fara sa ma intrebe nimic si m-a luminat: idioata de mine am incarcat cu 4E, iar pentru ca optiunea sa se reactiveze trebuiau 5E, asadar astazi am fost anuntata prin sms ca nu mai pot beneficia niciodata, never, nunca de aceasta optiune. Buuuunn…

Ce m-a ofticat la tipa a fost ca imi zice: “nu ati vazut cand ati reincarcat ca nu ati primit sms-ul care va anunta ca optiunea s-a reactivat?”.

Pai mai femeia lui Dumnezeu… mai vita incaltata… de cate ori incarc cartela ma pregatesc sufleteste sa primesc cate 100 de sms-uri de la voi cu reclame, promotii, concursuri si alte cateva cacaturi de genul asta. Normal ca nu am rasfoit prin ploaia de spamuri dupa extraoptiunea curului atata timp cat stiam si eu, ca tot prostul, ca se reactiveaza automat…

Nah… my bad. Nu e vina lor ca nu am cascat eu ochii la un euro. Dar modul in care te trateaza… si timpul care se scurge de cand constati ca ai nevoie de ajutor si pana primesti ajutorul…

Pentru cei care au nevoie de combinatii de cifre ca sa intre in legatura directa cu operatorii si sa nu mai stea sa asculte robotul ala de kko: *222 – 1 – 2 – 1 – 01

02/06/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , ,

1 Comment »

  1. Si pe mine ma dispera la o gramda de kestii si mersi fain de tot pt combinatia de cifre necesare pt a intra in legatura directa cu un operator.

    Comment by Lilia | 07/06/2011 | Reply


Leave a Reply

