Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Fobii


Ploua… iar… si de fiecare data cand se intampla asta imi amintesc de toate fobiile cu care m-a inzestrat mama natura. Si, desi inainte ziceam “de atata lucru mi-e si mie frica”, am ajuns, incet, dar sigur, la concluzia ca am destule fobii cat sa scriu o carte. Vorba vine😛 Sa va spun si voua de ce mi-e mie frica (asa… ca sa se simta superiori cei care nu ma pot inghiti decat cu foarte multa apa – si sunt destui). Ce nu inteleg eu este de ce imi mai citesc blogul… ma rog, e o alta poveste… alta mancare de peste.

Fac o lista in ordine aleatorie:

1. Injectii si tot ce inseamna doctori – asa cum am mai spus si aici, mi-e o frica de chestiile astea de nu se poate. Fereasca sfantu’ sa trebuiasca sa ma duc la un medic… A nu se intelege gresit, ma duc ca nah… trebe din cand in cand, insa… trebuie dusa muuuuulta munca de lamurire cu mine pana reusesc sa ma conving ca saracu’ omul ala nu incearca decat sa ma ajute si in nici un caz sa ma omoare. Insa… nah…

2. Tunete si fulgere – ori de cate ori apar ploile “de vara” cu fulgere si tunete de rup pamantul, nu stiu pe unde sa ma mai ascund. Acum vreo 2 ani si ceva un fulger a lovit paratrasnetul blocului in care stateam, iar eu eram pe balcon… mi-am revenit cu greu din soc insa am constat ca m-am ales cu o noua fobie😛

3. Insecte – dap. Ati citit bine. Am o arahnofobie de toata frumusetea (a se citi “frica de paianjeni” pentru necunoscatori). Bine, la fel de frica imi este si de gandaci, albine, rame, viermi etc.

4. Intuneric si spatii inguste – mmm…. nu pot sa numesc asta taman o fobie… nu fac urat, nu tip, nu ma zbat, insa incerc pe cat posibil sa nu raman singura nici in intuneric, nici intr-un spatiu ingust. Pur si simplu simt ca mi se face rau si tind sa lesin din moment in moment. Dar… e o “mini-fobie” daca vreti🙂

5. Prostie – :)))) Dap. Mie frica de prostie si de oamenii prosti… Sa va fereasca sa va loviti de asa ceva ca e mai rau decat orice :)))

Acu’… eu is vulnerabila… Si am spus-o. Voi? Ia impartasiti voi cu mine slabiciunile voastre😀

02/06/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. Ultima ta fobie consider ca ar fi un lucru bun daca ar contamina si alti oameni😀
    Mie mie frica de dentist (nu-mi place defel sa umble cineva la dintii mei), am o fobie de curentul electric (daca trebuie schimb un bec sau ceva in genu, dar sa nu ma pui sa umblu la sigurante ca mai bine stau pe intuneric :)) )
    Si cam astea ar fi cele mai mari fobii ale mele😀

    Comment by Bogy | 02/06/2011 | Reply

  2. Dulcica, asa cum esti de obicei🙂 Dupa parerea mea, toata lumea are cate o fobie, insa important este si cum reactionezi la ele. Eu de exemplu ma temeam ff tare de inaltimi, si era destul de nasol, pana m-am enervat eu pe mine si am inceput sa-mi beau cafeaua in fiecare dimineata pe marginea unei cladiri ff inalte. Acum nu ma mai deranjeaza aproape deloc. Dar cea mai mare fobie a mea este legata de trenuri (oricat de bizar poate sa sune). Tatal meu mi-a povestit ca am fost la limita de a avea un accident fatal in copilarie (evident eu nu-mi amintesc nimic) si impotriva acesteia nimic nu mare sa functioneze… Am un MARE NOD IN GAT numai cand ma gandesc sa incerc sa fac ceva referitor si la aceasta fobie😀 dar imi place sa cred ca o sa reusesc cumva sa scap si de ea. Cam astea ar fi slabiciunile mele🙂

    Comment by Lilia | 07/06/2011 | Reply


Leave a Reply

