Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

O noua ocupatie :P


Asa cum spune si titlul, mi-am gasit o noua ocupatie: florile😀. Mi-am comandat doua feluri de petunii, pentru jardiniere si as vrea tare tare tare muuult sa pot sa imi iau si plante de apartament, din acelea mari care se pun pe jos… Insa… Stie cineva cum imi pot tine bestia (a se citi pisicu’) departe de ele?😦 Daca da iama prin ele o sa se aleaga praful si nu pot sa imi iau pana nu gasesc o metoda sa il indepartez pe infractor de ele… Somebody help me…😦

Sa pun si poze ca sa vedeti cele doua petunii :

16/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

3 Comments »

  1. Hei, cum iti merge cu aceasta noua ocupatie? Am tot asteptat o continuare in acest sens?🙂

    Comment by Lilia | 07/06/2011 | Reply

    • Mai… imi merge destul de bine. Plantutele mele sunt frumase foc, insa inca nu am gasit remediu impotriva lui Tommy…😦

      Comment by Perfect Devil | 07/06/2011 | Reply

    • Ceva cam tarziu insa abia acum pot sa dau un raspuns: merge bine. Gradina mea “interioara” incepe sa capete forme😛
      Am inceput sa am din ce in ce mai multe floricele.

      Comment by Perfect Devil | 15/11/2011 | Reply


Leave a Reply

