Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Sfat


In ultima perioada m-am cam lenevit (si am inceput sa pun si ceva kg pe mine). Am tot incercat sa tin tot felul de diete tampite, care mai de care mai idioate, insa sunt asa o pofticioasa… incat nu ma pot abtine sa nu mananc un chips… un cartof prajit + o pulpa de pui + o salata verde…. la 10 seara..😀 Apoi ma bag in pat si butonez laptopul…😀

V-am convins ca am devenit o lenesa si o mancacioasa incurabila si ca am nevoie serioasa de ajutor? Ok. Am hotarat sa fac asa:

1. In loc de mic dejun am sa mananc un fruct si am sa beau o cafea fara zahar

2. Intre mese o sa consum muuuult ceai verde (asta fac si acum)

3. La pranz o sa incerc sa mananc mai putin (si ca sa si reusesc asta am sa urmez un fel de dieta cu otet de mere: inainte de masa cu 15 minute am sa beau 3 linguri de otet dizolvate in apa – cica scade pofta de mancare si da senzatie de satietate pe langa multe alte beneficii)

4. Cand ajung acasa de la serviciu am sa bag niste fructe si/sau legume crude (cu otetul de rigoare inainte) si apoi am sa trag o runda de sport. Nu stiu daca am sa ma duc la sala… Nu am cu cine si e cam plictisitor sa te duci singur😦

Banuiesc ca am sa ies fie cu rolele prin parc, fie la o tura de alergat de aprox. o ora, apoi am sa bag cateva abdomene acasa🙂 Am inteles ca da roade chestia asta.

Marea mea intrebare este urmatoarea: am auzi ca exista in farmacii niste pastile cu otet de mere (care pot inlocui clasica lingura de otet diluat). Ati auzit careva de ele? Stiti daca e mai ok sa iau pastilele alea sau sa beau otetul propriu-zis?

Astept sfaturi. Voi cum faceti sa va mentineti in forma?

13/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

1 Comment »

  1. Draga mea, dupa cum bine sti eu n-am nici o problema de greutate, (asta daca nu consideri si u ca a fi mai slaba decat media e o problema, pt mine nu e absolut deloc atata timp cat eu ma simt excelent), insa de-a lungul timpului am avut o multime de prietene si cunostiinte care s-au confruntat cu aceasta problema. Concluziile la care am ajuns sunt extrem de simple si nu se mai schimba de cativa ani: efectul curelor in privinta kg dureaza doar atata timp cat se tine acea cura (oricare ar fi ea si offf cate mai sunt!!!!) si cele mai multe au efecte indelungate negative asupra organismului (probleme de stomac, anemii, etc etc). Singura kestie care se pare ca functioneaza este legata de echilibrul interior esential si apoi evident un stil de viata mai sanatos (sau nesedentar pana la urma).🙂

    Comment by Lilia | 07/06/2011 | Reply


Leave a Reply

