Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Haha!


Asa cum spuneam in postul de mai jos, m-am hotarat sa fac ceva in privinta lenei (sau lenii, cum vreti). Am zis ca daca pot sa mananc sanatos si sa fac un pic de sport timp de doua zile (in w-end) am sa pot si de acum inainte. De ce ma bazez pe w-end? E simplu: in zilele astea doua mananc mai mult decat oricand, mai ales cand sunt acasa. De cate ori am drum prin bucatarie (si daca n-am imi fac), cotrobai prin frigider. In timpul saptamanii e mai greu, sunt la munca, mancarea nu mai e atat de accesibila si nici timpul nu ma mai ajuta😀

Asadar, azi am reusit. Am ajuns acasa, am bagat 30 de minute de exericitii cardio (luate de pe youtube, normal) si apoi am mancat un pic de varza alba cruda. Acum bag apa la greu (cu lamaie, normal) si ma pregatesc sa fac o baie fierbinte si sa ma dau cu cremele de care vorbeam mai devreme.

Cred ca am sa sar peste partea cu rolele pentru ca deja s-a intunecat un pic afara si… nu am rolele acasa (sunt in portbagaj la masina, asa cum stau toata vara :P). Dar totusi… nu e exclus sa le utilizez si azi (oricum, maine nu le ratez sigur).

Acestea fiind zise, am reusit in prima mea zi de “dieta” sa mananc putin si sa fac o jumatate de ora de aerobic. Abia astept sa vad daca maine o sa ma pot abtine sa nu mananc cele doua eclere pe care le am in frigider😀

13/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 Comments »

  1. Felicitari!
    Bafta in continuare.
    Prima zi e mai e cum mai e, dar cu trecerea timpului trebuie sa fii motivata sa continui, sa nu sari peste o zi de exercitii ca dupa aia s-au dus toate😀

    Comment by Bogy | 13/05/2011 | Reply

    • Nope. Sunt de parere ca e exact invers. E greu in primele zile ca dupa aceea te obisnuiesti…🙂

      Comment by Perfect Devil | 13/05/2011 | Reply

  2. E cat se poate de ok sa incerci si sa-ti mentii un stil de viata sanatos, dar lasa aiurelile cum ca te-ai ingrasa sau ca ai celulita sau mai stiu eu ce alte prostii de genul asta. Esti frumoasa foc. Trebuie doar sa constientizezi asta si apoi sa te comporti in consecinta😛

    Comment by Lilia | 07/06/2011 | Reply


Leave a Reply

