Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Eveline Cosmetics


Nope, nu e o reclama. Am vazut ca din ce in ce mai multe persoane cauta produse si pareri despre Evelin crema anticelulitica. Ei bine, opriti cautarile, va spun eu: folosesc doua creme de la ei si sunt suuuuper bune.

Cea rosie: ย este anticelulita si ii poti simti efectele de la prima utilizare. Pur si simplu simti ca iti arde pielea. Efectul tine undeva la 30min (in functie de organismul fiecaruia), iar dupa ceva utlizari devine vizibila diferenta intre inainte si dupa.

Cea alba: este si ea anticelulita insa si modeleaza. Eu am scapat de vergeturi cu ajutorul ei (nu in totalitate pentru ca m-am lenevit si nu am mai folosit-o insa am de gand sa reiau “tratamentul”). Spre deosebire de cea rosie, de la care simti ca iei foc, asta iti provoaca o stare de frig, o senzatie de rece. La fel, efectele sunt vizibile dupa cateva utilizari.

Le recomand cu placere asa cum recomand si produsele de la Iwostin. Mi se par cele mai tari! Si credeti-ma… am incercat o groaza de rahaturi gen Avon, Lady’s si Oriflame. Nu exista termen de comparatie. Calitatea este net superioara la Evelin si Iwostin๐Ÿ™‚

13/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , ,

10 Comments »

  1. de unde pot cumparahttps://perfectdevil131.files.wordpress.com/2011/05/eveline-crema2.jpg

    Comment by tatiana | 02/06/2011 | Reply

    • Hmmm… eu le iau de la un coleg de la munca. Le aduce din afara. Stiu ca in momentul de fata o mai are doar pe cea rosie, insa daca te intereseaza pot sa vorbesc cu el sa il intreb ce si cum.๐Ÿ™‚

      Comment by Perfect Devil | 02/06/2011 | Reply

  2. si pe mine m-as interesa…daca te rog frumos poti sa-l intrebi pe colegul tau?:) Sunt din tg mures si nu am gasit in niciun magazin..

    Comment by Krisztina | 01/10/2011 | Reply

    • buna. o sa vorbesc luni la munca cu el si te anunt. stiu ca mai avea niste creme cu colagen si ceva pt varice… pana sa iau de la el nici eu nu am vazut prin magazine.. ๐Ÿ™‚

      Comment by Perfect Devil | 01/10/2011 | Reply

    • Back cu un raspuns. Am vorbit azi insa nu mai are momentan. A ramas sa ma anunte cand mai aduce si daca mai este careva dintre voi interesata… va pot trimite๐Ÿ™‚

      Comment by Perfect Devil | 03/10/2011 | Reply

  3. atunci te rog frumos cand are poti sa-mi trimesti un e-mail?:)

    Comment by Krisztina | 15/11/2011 | Reply

    • Sigur!๐Ÿ™‚

      Comment by Perfect Devil | 15/11/2011 | Reply

  4. Am rezolvat. Oarecum. Zice asa: poate lua insa trebuie spus exact cate si daca e ok pretul: 50lei / buc.
    Trebuie sa stie sigur cine ce vrea pentru ca le ia si le plateste in avans din banii lui si… nu vrea omu’ sa ramana cu banii dati…
    Asadar, cine ce vrea?๐Ÿ™‚

    Comment by Perfect Devil | 15/11/2011 | Reply

  5. Aha! bannerul nu ma lamurise pe deplin, dar acum stiu ca esti muiere. Buna.

    Comment by Nick | 29/11/2011 | Reply

    • Si? Acum ca ai aflat… esti mai fericit? :))

      Comment by Perfect Devil | 02/12/2011 | Reply


Leave a Reply

