Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Miss… baiatul??


Am o problema! S-a terminat celebra emisiune “Miss fata de la tara” si incepe alta: “Miss baiatul de la tara”. Hmmm… ceva suna ciudat si ma zgarie pe creierusca, pe voi nu? Cum sa zici “miss” unui baiat??? Nu ar fi trebuit sa fie “mister”???

Mi s-ar parea ciudat sa ma intalnesc pe strada cu un tip fericit ca e miss…. LOL :))) Ma intreb cand o sa apara “Miss Tiganul de la tara” :))

11/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. Chiar asa se cheama?
    Daca e adevarat, e vai de capul nostru in ce tara traim😦

    Comment by Bogy | 11/05/2011 | Reply

    • Mdap. In prima faza am zis ca am inteles eu gresit insa zilele trecute, in timp ce eram in bucatarie, am auzit reclama la Prima Tv. Si exact asa au zis: “Miss baiatul de la tara”… Am cautat si pe Guagal si cica ar fi ceva ci “Mi-s Baiatul de la tara” nu “Miss”… Doamne… ma intreb cu cat sunt platiti oamenii aia de acolo ca sa nascoceasca asemenea aberatii… Plm…
      Am si eu imaginatie! Pot sa scot si eu asemenea perle… Platiti-ma!!! :(((

      Comment by Perfect Devil | 11/05/2011 | Reply

      • Cum spuneam…vai de tara in care traim.
        Nu inteleg ce era asa de grav daca schimbau complet denumirea… in fine, noi sa fim sanatosi🙂

        Comment by Bogy | 12/05/2011 | Reply

        • Eeee… Suntem noi fraieri :))

          Comment by Perfect Devil | 12/05/2011 | Reply

  2. Dap… Se pare ca prostia nu are nici o limita la noi…

    Comment by Lilia | 11/05/2011 | Reply


Leave a Reply

