Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Caut


In postul trecut ca m-am hotarat sa devin “prost” pentru ca am observat ca “e la moda”. Acum mi-am revenit, sunt chiar mai desteapta decat eram. De ce spun asta? Ei bine, am hotarat sa caut un dentist bun. Asta ca sa le fac pe plac celor apropiati si prietenului meu care cred ca s-a saturat saracul sa ma tot auda ca ma vait de durere de masea.

Pana acum nu am fost niciodata la dentist. N-o sa mint, MI-E FRICA! Stiu ca face anestezie, stiu ca nu simti, stiu ca trece repede. Insa mi-e frica de injectii… de tot ce inseamna ustensile “doftoricesti” si halate…

Asadar, as vrea sa imi recomandati un dentist bun, unul care sa imi explice si mie ce kkt urmeaza sa patesc (nu care ma pune pe scaun si zice “las’ ca stiu eu ce sa fac”). Ma intereseaza si ceva preturi daca stiti (daca nu, nu e o tragedie) si… ar fi perfect daca ar fi in sectorul 4, insa nu ma doare picioru’ sa ma duc si in alta parte.

Numai recomandati-mi pe cineva ca parca mi-e aiurea sa ma duc asa de duda la orice cabinet… Cine stie peste ce nebuni dau😀

Hai multumesc pentru audienta!

10/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 Comments »

  1. B-dul Gh Sincai Nr.14 Bl.11 Sc.2 Ap.31
    Mihaela Sovar: 0722.603.438 din partea lui…FINU !
    Incearca sa i povestesti un pic de “frica ta” inainte de a stabili o programare !

    Comment by VALY DANY | 31/05/2011 | Reply

    • Multumesc. O sa incerc sa nu o iau la fuga cu scaun cu tot si sa te fac de ras…😦

      Comment by Perfect Devil | 01/06/2011 | Reply

  2. dak ma gandeam fie si pt o clipa ca ai putea sa ma faci de ras…nu cred ca am mai fi avut ce discuta ak !

    Comment by VALY DANY | 02/06/2011 | Reply

    • :”> Ma stiu cat sunt de fricoasa cand vine vorba de asta… Insa stiu ca pot :D:D

      Comment by Perfect Devil | 02/06/2011 | Reply

  3. Dentist bun pentru fricosi zona Afi Palace Cotroceni dr. razvan Iancu (Bd. Timisoara, nr. 19, bl. C6, sc. A, ap. 1, parter). Telefon si alte info nu stiu dar gasesti pe site 32dental.ro sau ceva de genul. Sa imi zici impresii dupa daca te hotarasti.

    Comment by Gabi P | 18/09/2012 | Reply

    • pentru fricosi? bine zis! unu magician nu stii?:P ai fost vreodata acolo sau il sti din auzite?😦

      Comment by Perfect Devil | 18/09/2012 | Reply


Leave a Reply

