Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Cu sau fara… talent


Emisiunea “Romanii au Talent” s-a terminat de doua saptamani. Insa nu si discutiile legate de castigatorul acesteia. M-am saturat sa ii vad mutra pustiului “castigator” peste tot. Poze, articole, sondaje. Pentru ce? Nu e clar pentru toata lumea ca emisiunea a fost un partz masluit? Nu e clar ca omul ala nu are nici un talent? Este adevarat ca are o poveste de viata dureroasa, nu contest asta, insa… “talentul” lui il am pana si eu. Toti putem vorbi pe muzica. Cat despre scrisul versurilor… fac asta de cand eram mica si nu mi se pare ca e un “dar divin” pe care altii nu il pot avea.

Ce imi place cel mai mult este ca romanii nostrii se cearta ca chiorii pe net. Inca se mai lasa dusi cu presul de niste cifre date aiurea, vezi-domne “voturile telespectatorilor”. Da’ de unde? Stie cineva daca intr-adevar este adevarat ce ne spun ei? Votam, platim 1,2,3 euro/sms (nu stiu cat este ca nu imi arunc banii aiurea pe geam) si castiga cine aleg organizatorii emisiunii. Hmmm… Corect era “votati, platiti”. Cred ca asta este defapt problema tuturor. Si-au aruncat banii aiurea si acum tipa ca nu le convine cine a castigat. Acum pe bune… inca mai credeti in “Nora pentru mama”, “Razboiul sexelor” si “Iubire interzisa”??? Nu e destul de clar ca sunt facaturi?

Ne mai miram de ce tara se duce in jos… Pentru ca in timp ce ea arde… prostimea se piaptana. Stati si pisati ochii in fata televizorului si va consumati timpul cu telenovele si emisiuni de 2 lei in loc sa incercati sa faceti ceva util pentru voi…

“Romania a votat!”. Pai daca pustiul asta este intradevar alegerea romanilor… atunci… dragii mei… habar nu aveti ce inseamna talentul.

 

02/05/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. Pana a fi vorba de talent, am simptome tare neplacute si din acest motiv evit pe cat pot sa-mi amintesc ca Basescu a castigat presedentia de doua ori la rand… Asta e mult mai expresiv decat orice cand vorbim despre alegerile roamanilor in opinia mea…. E al naiba de trist

    Comment by Lilia | 06/05/2011 | Reply

    • Putem spune ca a avut talent😀

      Comment by Perfect Devil | 06/05/2011 | Reply


Leave a Reply

