Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

?!


Saptamana trecuta m-am dus la coafor, la manichiura. Si, in timp ce manichiurista isi facea treaba si eu ma uitam pe pereti, mi-am dat seama ca ar trebui sa ma si tund. Nu mult. Doar varfurile. Si intreb cat costa un tuns. Femeia din fata mea tipa o coafeza si o intreaba cat ma costa. Coafeza se uita la parul meu si raspunde “la par lung… 18 lei”. Suma nu e enorma, dar… altceva nu am inteles eu: “la par lung”. Adica? Nu inteleg care e diferenta intre scurt si lung atata timp cat vreau sa tai doar varfurile (daca voiam sa ma rada la chelie si aveam parul lung intelegeam ca munceste mai mult, dar asa?). Ma rog… Nu m-am mai tuns in ziua respectiva. M-am dus sambata seara la un alt salon. Acolo, normal, tunsul varfurilor costa la fel pentru toata lumea, indiferent de lungime si latime.😛

Printre alte lucruri “interesante” discutate cu coafeza, i-am spus la un moment dat ca as vrea sa imi fac parul permanent (il am drept). La care ea imi spune ca nu e bine, ca imi stric parul si e pacat si asa mai departe, apoi trage concluzia: “permanentul nu este pentru parul drept”. Am stat… m-am gandit… am plecat acasa… m-am mai gandit… si intr-un final am zis “dar pentru ce reaq e??? Pentru par cret??? Pai… daca as avea parul cret… de ce as mai vrea sa il incretesc cu permanent???”

Nu pricep. Asadar, daca imi citeste blogul cineva care lucreaza in domeniu… Rog sa ma lumineze…

18/04/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

