Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Expertul sef… sau sunt eu tampita?


Deci… deci… Ce ma racaie la ora asta? Nu, nu tonele de treburi pe care le mai am de facut la munca. Altceva. O discutie aberanta purtata intre colegele mele. Sa va spun si voua.

Sora unei colege de birou este gravida in aproape 7 luni. Cu gemeni (fetita si baietel)🙂 Normal, am intrebat-o pe colega ce mai face sora ei, cum se mai simte etc. Dupa ce ne-a dat detalii despre una si alta, ne spune ca va trebui sa nasca prin cezariana si ca medicul a stabilit ca va face operatia la 9 luni. Aici vine partea amuzanta. Colegele mele au sarit ca arse: cum la 9 luni? Nu se face asa ceva! Se face intre 7 si x luni ca altfel nuj ce deranjeaza medicul in ciclul bebelusului… Si lucrurile au degenerat in tot felul de sfaturi care mai de care mai aberante.

Nu vreau sa fiu Toma Necredinciosul; sunt constienta ca femeile care au deja copii au ceva experienta si pot da diverse sfaturi celor care se pregatesc sa devina mamici. Insa intrebarea care ma sacaie pe mine este: cum poti sa contesti decizia unui medic doar ascultand o poveste despre starea unei gravide? Faptul ca esti mama iti da puteri supranaturale sau ce?

Doamne… cand am sa fiu gravida promit sa tin secret, sa nu spun la nimeni nimic ca sa nu se deschida robinetul cu sfaturi si idei “practice” de genul celor “eu am facut asa si pe colo si pe dincolo”.

Mda… Ca in reclama la dero: “Pentru super-mame”…

14/04/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

