Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

E oficial! Suntem nebunE!


Pana mai acum cateva saptamani ma saturasem de fetele care se vaita cat e ziua de lunga ca s-au ingrasat (desi daca le sui pe cantar abia se misca acul). Care mai de care isi fac probleme ca au “luat” 200g si vai! vine vara! Vai! Nu o sa poata purta bikini la plaja! Vai! Vergeturi!… Incepusem sa ma scarbesc de discutiile interminabile pe tema “nu ma mai incap blugii de anul trecut (sau de acum doi ani)” si usor usor m-am retras si am ocolit persoanele de genul.

Acum cateva saptamani insa, am observat ca am “luat” si eu ceva in greutate. Si nu 200g! 2kg!! Va dati seama ca am inceput sa ma studiez in oglinda pe toate partile si sa imi observ zone “afectate” si acolo unde nu sunt! Si… normal… cum era de asteptat… Am inceput sa imi exasperez bietul partener de viata cu “m-am ingrasat! nu o sa pot sa mai stau in costum de baie la mare! cum ma mai iubesti asa? dar totusi, nu ti se pare ca m-am ingrasat?” and so on… Saracul, va dati seama… daca imi spune ca nu m-am ingrasat, nu il cred. Daca imi spune ca am pus pe ici pe colo, devin exasperanta. Trebuie sa slabesc! :))) Mda…

Stati linistiti, nu sunt vreo grasuna care sodomizeaza tastaura impartasindu-si trairile pe blog in speranta ca se va simti mai putin vinovata de propria maturizare. Dap. “Cresc mare”. E normal. Am o varsta la care corpul meu se schimba constant (si nu sunt atat de idioata incat sa nu vad asta). E adevarat ca sunt cam pofticioasa si mananc cam mult (si la ore neadecvate..), insa nu cred ca asta este o problema majora.

Adica… sa fim seriosi… Cunosc fete cu adevarate probleme de sanatate. La 20 si un pic de ani, la 1.5m, au 100 si ceva de kg… Probleme diabetice… glanda… Comparativ cu asta… Ma consider “bine rau”.

Asadar, dragele mele exasperate si exasperante, scutiti lumea de vaicarelile voastre. Nimeni nu vrea sa va auda cum stati 3 ore la o cafenea si va plangeti de cei cativa cm de celulita depusi pe posterior. Eu am rezolvat problema simplu (cel putin din punct de vedere psihic): O crema anticelulitica buna (Evelin Cosmetics Slim Extreme 3D) si una antivergeturi (tot aceeasi marca). Peste astea doua se mai adauga una bucata regim culinar (si nu, nu ciorbe de varza si regimuri disociate, ci pur si simplu mancare mai putinica si multa apa) si ceva miscare (sunt innebunita dupa sporturi – iarna snowboard si vara rolle)🙂 Din pacate, in momentul de fata nu ma ajuta vremea de afara (ploua), insa nici la sala nu vreau sa ma mai duc. Nu e distractiv. E booooring😦 Rau! Insa… pot face cateva abdomene si acasa. Sunt multi oameni care nu se duc la sali scumpe cu ultra-dotari si cu toate astea se mentin destul de binisor🙂

Acestea fiind zise… Un pupic rece pentru voi!

14/04/2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

