Perfect Devil's Blog

Warm heart… Cold soul…

Un post…un sfat…o societate…


Astazi m-am hotarat sa impartasesc cu voi o “experienta” de care am parte de ceva vreme incoace. Tot intru pe un site, un forum, unde o mama a pus urmatoarea intrebare:

“sunt mama unei fete de 18 ani care a rtamas insarcinata intentionat si vrea sa pastreze copilul si sa renunte la scoala…………….ce pot sa fac ?????am incercat tot felul de discutii cu ea sa o fac sa se gandeasca la viitorul copilului dar nu o misca nimic …….am nevoie urgent de sfaturi daca poate cineva sa imi raspunda […]”

De mai bine de doua saptamani tot citesc raspunsurile care i le dau oamenii (asta ca sa nu mai spun ca s-a deviat de la subiect si s-a ajuns la certuri intre ei) si ma minunez. As vrea sa stiu ce parere aveti si voi, cei care intrati aici pentru ca pe mine m-au socat ceilalti…Voi ce ati face in situatia mamei respective?

13/12/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

